Londýn/Stuttgart. PROJECT MONDO G spája charakteristické prvky vozidiel Mercedes-Benz Triedy G s páperovou vetrovkou Moncler. Dielo malo premiéru na prehliadke Moncler Genius Show počas londýnskeho týždňa módy. Hostiteľom je spoločnosť Moncler a Mercedes-Benz sa pridá k zostave značiek a umelcov ako Alicia Keys, Pharrell Williams, Adidas Originals, FRGMT, Salehe Bembury, Palm Angels, ROC NATION by Jay-Z. Značka Moncler predstavuje novú víziu Moncler Genius prostredníctvom živého podujatia v londýnskej Olympii. Model spolupráce sa stáva platformou pre spoločnú tvorbu v nových odvetviach, napríklad v umení, technológii, športe, hudbe a dizajne.
- PROJECT MONDO G je jedinečné umelecké dielo, ktoré spája ikonickú Triedu G a nezameniteľné dizajnové prvky značky Moncler
- Skulptúru pochádzajúcu z tejto spolupráce predstavil Mercedes-Benz na živej výstave Moncler The Art of Genius v Londýne
- Skulptúra mala premiéru na prehliadke The Art of Genius, ktorá sa odohrávala v imaginárnom prostredí ako spoločné dielo automobilového a módneho dizajnu
Londýn/Stuttgart. PROJECT MONDO G spája charakteristické prvky vozidiel Mercedes-Benz Triedy G s páperovou vetrovkou Moncler. Dielo malo premiéru na prehliadke Moncler Genius Show počas londýnskeho týždňa módy. Hostiteľom je spoločnosť Moncler a Mercedes-Benz sa pridá k zostave značiek a umelcov ako Alicia Keys, Pharrell Williams, Adidas Originals, FRGMT, Salehe Bembury, Palm Angels, ROC NATION by Jay-Z. Značka Moncler predstavuje novú víziu Moncler Genius prostredníctvom živého podujatia v londýnskej Olympii. Model spolupráce sa stáva platformou pre spoločnú tvorbu v nových odvetviach, napríklad v umení, technológii, športe, hudbe a dizajne.
Spoločnosti Mercedes-Benz a Moncler zdieľajú vášeň pre inovácie a výrazný dizajnový jazyk, ako aj prístup prvého hráča s medzikultúrnou spoluprácou. Na základe týchto spoločných hodnôt a ambícií sa zrodila kreatívna spolupráca medzi uvedenými dvoma značkami. Téma “Umenie predstavivosti” predstavuje inšpiratívne posolstvo. Povzbudzuje ľudí, aby snívali vo veľkom, svoje sny aj uskutočňovali a našli odvahu robiť vlastné rozhodnutia – ísť po neprebádaných cestách, priblížiť splnenie aj zdanlivo nemožných cieľov a objavovať nekonečné množstvo nových vecí. Umelecké dielo PROJECT MONDO G predstavuje prvé partnerstvo spoločnosti Moncler v oblasti automobilového priemyslu.
“Sme radi, že môžeme spolupracovať so spoločnosťou Moncler na vytvorení ďalšieho “značkového okamihu X-Factor”. My v spoločnosti Mercedes-Benz sa z presvedčenia angažujeme v oblasti kultúry a spoločnosti. Naša spoločná tvorba so spoločnosťou Moncler ponúka neočakávaný zážitok oboch značiek. Prvá spolupráca so spoločnosťou Moncler otvára nové obzory a potenciál možností pre ďalšie novinky, ktoré budú čoskoro nasledovať.”
Britta Seeger, členka predstavenstva spoločnosti Mercedes-Benz Group AG, marketing a predaj
PROJECT MONDO G: ikonické umenie
Umelecké dielo navrhnuté exkluzívne na spoluprácu značiek Mercedes-Benz a Moncler spája charakteristické črty ikonického terénneho vozidla Triedy G so štýlovou páperovou vetrovkou Moncler: veľkolepý kontrast medzi hranatým dizajnom Triedy G a mäkkými, plynulými líniami prešívaného textilu. Obidva funkčné výrobky sa za posledné desaťročia jednoznačne stali vyhľadávaným súčasťami životného štýlu. Spojením protikladov vzniká skulptúra. PROJECT MONDO G vás pozýva zažiť premenu funkčnosti na umeleckú ikonu s pôsobivými rozmermi: dĺžka 4,6 metra, výška 2,8 metra, šírka 3,4 metra (s kolesami) a hmotnosť 2,5 tony.
Pri bližšom pohľade sa objavia ďalšie charakteristické znaky, ktoré majú konkrétnu súvislosť s pôvodnými výrobkami a navyše vytvárajú aj pôsobivé kontrasty: drsná patina je viditeľnou stopou používania a je odkazom na funkčnosť a praktickosť. Vizuálny protiklad k perfektným, vysokolesklým a reflexným povrchom, ktoré zdôrazňujú luxusné ambície. Ďalším zámerne nápadným prvkom je obrovský zips PROJECT MONDO G. Je viditeľným odkazom na všestrannosť a variabilitu obidvoch výrobkov, vozidla aj vetrovky.
“Spolupráca so spoločnosťou Moncler nás inšpirovala k vytvoreniu skutočnej ikonickej skulptúry na kolesách: náš PROJECT MONDO G je veľmi výrazným dizajnovým prejavom. Toto umelecké dielo, ktoré je založené na našej filozofii dizajnu zmyselnej čistoty, je spojením extrémne kontrastujúcich tvarov a povrchov: vysokolesklé materiály s opotrebovaným vzhľadom patiny a výrazná geometria Triedy G s organickými tvarmi páperových vetroviek Moncler. Dve silné luxusné značky ponúkajú mimoriadny nový zážitok tým, že spojili automobilový a módny svet do jedného umeleckého diela. Svojou nadrozmernou a prehnanou rečou tvarov je to polarizujúce umenie, ktorého cieľom je určovať nové impulzy a trendy.”
Gorden Wagener, šéfdizajnér Mercedes-Benz Group AG
Skonštruovaním Triedy G v roku 1979 sa spoločnosť Mercedes-Benz vydala do úplne nového terénu. Model G bol na jednej strane navrhnutý ako terénne vozidlo s voľnočasovým charakterom, na druhej strane mohol slúžiť aj na náročné každodenné využívanie, napríklad v priemyselnom alebo komunálnom sektore. Krátko po uvedení na trh sa začal kontinuálny proces ďalšieho vývoja, ktorý trvá dodnes. To je kľúčom k trvalému úspechu Triedy G.
Kampaň Art of Imagination (Umenie predstavivosti)
Vozidlo PROJECT MONDO G je koncepčný hrdina globálnej kampane, ktorá sprevádza spoluprácu značiek Mercedes-Benz a Moncler so sociálnymi médiami, externými nosičmi Out-of-Home (ooH) a prostriedkami pre styk s verejnosťou. Vizualizácia stvárňuje zimnú krajinu inšpirovanú neobmedzenými možnosťami objavovania s terénnym vozidlom Triedy G a páperovou vetrovkou Moncler. Vzhľad a atmosféra kampane sú imaginárnym vesmírom s nízkou gravitáciou. Predstavuje umelecké dielo PROJECT MONDO G prostredníctvom modelov, ktoré majú oblečené koncepčné odevy z kolekcie značky Moncler. Dizajn súboru kampane odráža odhalenie umeleckého diela na prehliadke “The Art of Genius”. Demonštruje schopnosť Triedy G a páperovej vetrovky Moncler odolávať aj tým najnáročnejším podmienkam. Kampaň nafotil uznávaný režisér a fotograf Thibaut Grevet.
O spoločnosti Moncler
Spoločnosť Moncler bola založená v roku 1952 v Monestier-de-Clermont vo francúzskom Grenobli a v súčasnosti má sídlo v Taliansku. Značka postupne začala kombinovať štýl s ustavičným technologickým výskumom s podporou odborníkov na horské aktivity. Kolekcie vrchného oblečenia Moncler spájajú extrémne požiadavky prírody s požiadavkami mestského života. Spoločnosť Moncler vyrába a distribuuje svoje kolekcie oblečenia a doplnkov pod značkou Moncler. Predaj sa uskutočňuje prostredníctvom vlastných kamenných a digitálnych obchodov, ako aj prostredníctvom vybraných špecializovaných obchodov s módou, obchodných domov a internetových predajcov.
Zasnúbenie značky Mercedes-Benz s módou
Od roku 1995 sa spoločnosť Mercedes-Benz etablovala ako významný hráč v globálnom módnom odvetví. Táto luxusná spoločnosť si vybudovala autentické vzťahy v kreatívnych oblastiach, ako móda, fotografia a umenie, a svoje iniciatívy využíva na podporu nových dizajnérskych talentov, inovatívnych kooperácií, partnerstiev na týždňoch módy a živých podujatí.
Fotogaléria
(4961x3465px, 1.57 MB)
(4480x4961px, 3.72 MB)
(4961x3883px, 3.97 MB)
(4248x4961px, 4.06 MB)
(3162x4961px, 4.23 MB)
(3819x4961px, 4.79 MB)
(4961x3882px, 4.87 MB)
(3269x4903px, 5.56 MB)
(3306x4961px, 5.87 MB)
(3508x4961px, 5.98 MB)
(4961x3465px, 6.09 MB)
(3364x4961px, 6.38 MB)
(7008x4672px, 6.47 MB)
(3904x5856px, 6.6 MB)
(4058x4961px, 6.89 MB)
(4573x6859px, 6.83 MB)
(6299x4199px, 7.1 MB)
(4889x4961px, 7.24 MB)
(3917x5876px, 7.15 MB)
(6769x4513px, 7.41 MB)
(6656x4437px, 7.3 MB)
(6552x4368px, 7.45 MB)
(4961x4454px, 8.11 MB)
(6550x4367px, 8.43 MB)
(3995x4961px, 8.22 MB)
(4961x3465px, 8.8 MB)
(4961x3309px, 10.34 MB)
(4961x3309px, 10.84 MB)