Na deň svätého Valentína predstavuje značka globálnu kampaň s Triedou G s edíciou STRONGER THAN DIAMONDS. Špeciálny model je limitovaný na 300 kusov.
Fotogaléria
(2160x2160px, 2.21 MB)
(2160x2160px, 3.5 MB)
(3840x2160px, 3.6 MB)
(3840x2160px, 3.72 MB)
(3840x2160px, 3.76 MB)
(3840x2160px, 4.2 MB)
(3840x2160px, 4.59 MB)
(2160x2160px, 3.64 MB)
(3840x2160px, 5.59 MB)
Koncepcia kampane
- Na deň svätého Valentína predstavuje značka globálnu kampaň s Triedou G s edíciou STRONGER THAN DIAMONDS. Špeciálny model je limitovaný na 300 kusov.
- Model Mercedes-Benz G 500 (WLTP: Kombinovaná spotreba paliva 15,6 – 14,7 l/100 km, kombinované emisie CO2 355 – 334 g/km)[1] je v tomto exkluzívnom varianteprezentovaný v bezprecedentnom vzhľade. Okrem osvedčených vlastností, akými sú nezameniteľný dizajn, odolnosť a neporovnateľná životnosť, Trieda G dokazuje, že je skutočná „love brand“.
- Edícia Triedy G STRONGER THAN DIAMONDS ako výrazný ambasádor značky stelesňuje večnú krásu, ktorú ešte viac umocňujú vzácne diamanty.
- Kampaň “Láska, ktorá trvá večne. Stronger than diamonds ” na sociálnych sieťach Mercedes-Benz sprevádza uvedenie mimoriadneho modelu Triedy G na trh a jeho odovzdanie zákazníkom.
- Kampaňový spot ukazuje, čo robí z exkluzívnej Triedy G veľmi žiadaný valentínsky dar.
Trieda G STRONGER THAN DIAMONDS Edition
- Farba laku palisandrová sivá MANUFAKTUR magno vyvinutá exkluzívne pre mimoriadny model.
- Všetky štyri zaisťovacie kolíky dverí z ušľachtilej ocele majú vložený diamant s rýdzosťou 0,25 karátu a vonkajšia kľučka dverí je ozdobená reliéfnym logom so vzhľadom diamantu.
- Jedinečný vzhľad má aj kľúč od vozidla so skutočnou striebornou plaketou na zadnej strane, ktorá nesie názov mimoriadneho modelu a vyrazené vyobrazenie diamantu.
- Interiér zahŕňa balík MANUFAKTUR kompletne v čiernej koži napa s kontrastnými ozdobnými švami v ružovej farbe.
- Podlaha v interiéri je vybavená rohožami MANUFAKTUR s vysokým vlasom.
- Rukoväť držadla na strane spolujazdca a osvetlené nástupné lišty z ušľachtilej ocele nesú hodnotnú plaketu “STRONGER THAN DIAMONDS”.
- Čierna interiérová autoplachta v exkluzívnom dizajne “STRONGER THAN DIAMONDS”.
- Kupujúci dostanú certifikát od Rady pre zodpovedné šperky (RJC, Responsible Jewellery Council), ktorý preukazuje, že diamanty pochádzajú z eticky, sociálne a environmentálne zodpovedných zdrojov.
Podrobnosti o kampani a mix médií
- “Láska, ktorá trvá večne. Stronger than diamonds” je 360-stupňová kampaň, ktorá bude nasadená na kanáloch Mercedes-Benz na sociálnych sieťach.
- Mimoriadnu edíciu Triedy G STRONGER THAN DIAMONDS je možné vidieť vo vizualizovanej kampani v Studio Odeonsplatz by Mercedes-Benz v Mníchove od 14. februára do 2. marca 2024.
Časové obdobie
- Od 14. februára 2024
Spolupracovali
- Myšlienka, koncepcia a realizácia: team X
- Produkcia: Services United Sina Linke
- Postprodukcia: SK Difference
- Hudba: licencia Synchro “Fever” (Charlie McClean)
[1] Uvedené hodnoty sú „hodnoty CO2 zistené podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt.