Vážení zákazníci a priatelia.
Od 27.4 sme tu pre Vás v plnej sile každý pracovný deň od 7:30 – 18:00. Váš Mercedes si môžete prísť ku nám pozrieť už aj do priestorov showroomu, kde sa Vám budú venovať naši predajcovia.
Zároveň Vás prosíme o rešpektovanie bezpečnostných opatrení a vchádzanie do priestorov prevádzky s rúškom.
Platné do 24.4.
Aj v dnešnej dobe Vám chceme poskytovať naše služby čo najplnohodnotnejšie a najlepšie ako nám to momentálna situácia dovoľuje.
U nás si stále môžete vybrať Váš nový Mercedes a preto sme sa Vám rozhodli zodpovedať na pár otázok, kde Vám vysvetlíme, ako v tomto čase fungujeme.
Ako prebiehajú naše služby v dnešnej dobe?
Všetky naše priestory, ako aj maloobchodný predaj, ostávajú na neurčito zatvorené. S našimi predajcami sa môžete skontaktovať online – prostredníctvom Facetime, Skype alebo Microsoft Teams, ako aj telefonicky alebo e-mailom a poskytnú Vám konzultácie k vozidlám a aktuálnym možnostiam.
Kde nájdete ponuku vozidiel?
Kompletnú ponuku našich nových, predvádzacích a jazdených vozidiel, ktoré sú v dispozícii nájdete na našej webovej stránke.
Môžem si svoje vozidlo nakonfigurovať?
Áno, prostredníctvom nášho konfigurátora, ktorý nájdete aj na našej webovej stránke. S konfiguráciou Vášho vozidla, Vám radi online pomôžu naši predajcovia.
Môžem si vozidlo prísť pozrieť?
Z bezpečnostných dôvodov a ochrany zdravia Vás aj našich zamestnancov v momentálnej situácii vieme zabezpečiť predvádzaciu jazdu len bezkontaktne. Vozidlo Vám pripravíme na dohodnuté miesto a prostredníctvom Mercedes me Vám vozidlo odomkneme a pripravíme na jazdu.
Počas predvádzacej jazdy Vám všetky detaily vysvetlí Váš predajca pomocou telefonického kontaktu.
Pred a po predvádzacej jazde bude vozidlo dezinfikované ozónom.
V prípade skladových alebo predvádzacích vozidiel, je možné navštíviť našu prevádzku a vozidlo si samostatne pozrieť na mieste.
Vybrali ste si vozidlo z ponuky?
Ak Vás oslovilo vozidlo z našej ponuky, neváhajte kontaktovať priamo predajcu, ktorého kontaktné údaje nájdete pri ponuke daného vozidla, prípadne využite sekciu kontakty na našej webovej stránke
Ako uhradím faktúru a podpíšem potrebné dokumenty?
Naši predajcovia zabezpečia podpis kúpnej zmluvy ako aj zaplatenie zálohy a plnej sumy online. Rovnako Vám vieme pomôcť aj s financovaním a poistením Vášho vozidla. Faktúra Vám bude zaslaná e-mailom na Vami uvedený kontakt.
Ako prebehne odovzdanie môjho nového vozidla?
Vaše nové vozidlo Vám odovzdá predajca mimo showroomom MB Panónska. Môžeme Vás ubezpečiť, že pri odovzdávaní Vášho nového vozidla budú dodržané všetky bezpečnostné a hygienické požiadavky.
Naši predajcovia budú vybavení ochrannými pomôckami (rúško, rukavice, dezinfekčné prostriedky), preto Vás prosíme, v záujme Vašej bezpečnosti o rovnako zodpovedný prístup.
Z dôvodu bezpečnosti bude náš produktový expert k dispozícii online a všetky funkcie Vášho nového vozidla Vám rád vysvetlí, napríklad formou videohovoru.
Je tento spôsob bezpečný?
Dodržiavame všetky hygienické nariadenia, a preto si môžete byť istí, že všetky časti vozidla, s ktorými prichádza do styku vodič (volant, riadiaca páka, kľučky na dverách, kľúče od vozidla, prípadne iné dotykové plochy) sú ošetrené dezinfekčnými prostriedkami.
Taktiež pred odovzdaním, bude Vaše nové vozidlo vydezinfikované ozónom.
Ako prebehne prihlásenie Vášho vozidla do evidencie?
Aby sme Vám uľahčili situáciu, Vaše nové vozidlo prihlásime do evidencie my. Navyše, prvé prihlásenie vozidla je možné vykonať výhodnejšie, napríklad aj elektronickou formou.
V prípade, že zároveň odkupujeme Vaše jazdené vozidlo, prosíme o dodanie úradne overeného splnomocnenia na odhlásenie vozidla.
Nezodpovedali sme všetky Vaše otázky? Neváhajte nás kontaktovať – sme tu pre Vás.
Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie, v tejto zložitej situácii, pri poskytovaní našich služieb. Dodržiavame podmienky pre Vašu, ako aj našu bezpečnosť a nepochybujeme, že sa nám to spolu s Vami podarí.
Váš Mercedes-Benz Team MB Panónska